Proč si vybrat nás?
s nemovitostmi.
se zkušenostmi.
Proč si vybrat společnost ALVA REAL
7 důvodů, proč si vybrat společnost ALVA REAL:
- Bezplatnost – realitní služby jsou pro prodávající zdarma.
- Zkušenosti – máme více než 18ti leté zkušenosti s prodejem nemovitostí i s dalšími realitními službami.
- Zázemí – najdete nás v centru Brna, kde pro Vás máme zajištěné parkování i příjemné prostředí kanceláří, kde probíhají veškerá jednání. Pokud si to ale přejete, rádi přijedeme k Vám, případně na jiné pro Vás vyhovující místo.
- Rychlost – navštívíme Vás v nejbližším možném termínu po žádosti o využití našich služeb a celý časový plán přizpůsobujeme vašim možnostem.
- Odbornost – naši makléři se soustavně školí a sledují veškeré novinky z prostředí realit, financí i práva.
- Prověřený marketing – věnujeme péči prezentaci, vyznáme se v prostředí online marketingu a umíme cílit na potencionální zájemce. Využíváme tištěné inzerce, ale také internetových realitních serverů, sociálních sítí, cíleného mailingu a také bohatých profesních zkušeností a znalostí.
- Individuální přístup – každý z Vás má jiné přání a jiné potřeby, které se mohou v čase prodeje měnit. Jsme otevřeni Vašim připomínkám a připraveni cokoliv během prodeje změnit, upravit, přidat.
A hlavně taky proto, že všichni máme práci s lidmi a pro lidi rádi a jsme potěšeni, když i Vám můžeme pomoci s problémem.
Vy dáte důvěru nám, my ji nechceme za žádných okolností ztratit.
Představení společnosti ALVAREAL:
- V roce 1995 zahájilo svou činnost realitní středisko společnosti ALVA s.r.o. Zabývalo se převážně realitní a projekční činností, v omezené míře prodejem montovaných nemovitostí (dřevostaveb).
- Od roku 1997 se kancelář zcela osamostatnila a vznikla společnost ALVA REAL, která působí ve vlastních renovovaných prostorách a to v centru Brna na Štěpánské ulici. V současnosti se zabýváme zejména realitní činností - zprostředkováním prodeje a pronájmu nemovitostí a zajištěním financování pro kupující. Prodej nemovitostí zabezpečujeme také prostřednictvím dobrovolných dražeb, kde spolupracujeme se správci konkursních podstat a s bankovními institucemi.
- Při jednání zaujímáme individuální postoj ke všem požadavkům a ke každému klientovi přistupujeme osobně a s maximální péčí. Profesionálně dbáme na úspěšnou realizaci Vámi svěřené zakázky. Mnohaletými zkušenostmi a neustálým rohlubováním znalostí trhu s nemovitostmi můžeme nabídnout služby na vysoce odborné úrovni.
- Spolupráce se společností ALVA REAL je díky týmu zkušených makléřů, právníků, znalců v oboru oceňování nemovitostí, geodetů, daňových poradců, architektů a finančních institucí zajišťující úvěr na takové úrovni, která Vám zabezpečí pohodlnost a maximální časovou úsporu při řešení realitních transakcí.
Pokud se chcete dozvědět podrobněji o společnosti ALVA REAL o její historie až po současnost, podívejte se na: Od historie k současnosti.
Závazek společnosti ALVA REAL:
Závazek společnosti ALVA REAL spočívající v dodržování jednotlivých kroků. Návaznosti a postupy celé transakce prodeje nájmu a koupě nemovitostí.
Zde uvádíme jakým způsobem, krok za krokem, vyřídíme realitní službu – prodeje a koupě svěřené zakázky:
- 1. krok - Kontakt s realitní kanceláří - prodávající nám nabídne telefonicky nebo e-mailem nemovitost
- 2. krok - Domluva na osobním setkání u nás v kanceláři případně návštěva u vás - zkušený makléř dohodne podmínky prodeje
- 3. krok - Uzavření zprostředkovatelské smlouvy - prodávající uzavře smlouvu o poskytnutí služeb realitní kanceláře
- 4. krok - Nafocení svěřené nemovitosti - makléř profesionálně nafotí nemovitosti
- 5. krok - Virtuální prohlídka – individuální dohoda mezi vlastníkem a makléřem - makléř nafotí nemovitost pro zpracování virtuální prohlídky
- 6. krok - Prezentace nemovitosti v realitních magazínech, časopisech, našich webových stránkách a na všech důležitých realitních serverech
- 7. krok - Realitní makléř citlivě a profesionálně vede prohlídku se zájemci o nemovitost
- 8. krok - Zájemce skládá blokační zálohu na vybranou nemovitost
- 9. krok - Zajištění financování prostřednictvím prověřených produktů peněžních ústavů - zkušený finanční poradce zajistí financování kopě nemovitosti
- 10. krok - Advokát, právní oddělení vypracuje návrh smluv
- 11. krok - Kupující skládá kupní cenu do depozitní úschovy - kupující má možnost volby úschovy u realitní společnosti, advokáta či notáře
- 12. krok - Obě zúčastněné strany za asistence advokáta či právního oddělení podepisují kupní smlouvu
- 13. krok - Podáme návrh na vklad kupní smlouvy vlastnického práva pro kupujícího - obvykle jsme všemi stranami zplnomocněni pro jednání s katastrálním úřadem
- 14. krok - Výplata peněz prodávajícímu - podmínky výplaty jsou sjednány v samostatné depozitní smlouvě uschovatele kupní ceny
- 15. krok - Zajištění vyklizení nemovitosti
- 16. krok - Předání nemovitosti kupujícímu – asistence, vypracování předávacího protokolu
- 17. krok - Pomoc při zajištění přehlášení energií a vody
- 18. krok - Zaplacení daně z převodu nemovitosti a vyhotovení podkladů pro finanční úřad - znalecký posudek, vypracování přiznání k dani
- 19. krok - Pojištění nemovitosti -výpověď příslušné pojišťovně a pro kupující zajištění nového pojištění u společně vybrané pojišťovny
- 20. krok - Úspěšné zakončení obchodu - předání kupních smluv potvrzených katastrálním úřadem – zůstáváme v kontaktu i nadále a řešíme bydlení Vaší rodiny, přátel nebo kamarádů
Zprostředkování pronájmu nemovitostí – co vše pro vyřízení zajistíme:
- 1-8. krok - Kroky 1 - 8 shodné jako při prodeji nemovistosti
- 9. krok - Advokát, právní oddělení vypracuje návrh nájemní či podnájemní smlouvy
- 10. krok - Obě zúčastněné strany za asistence realitního makléře podepisují nájemní smlouvu
- 11. krok - Předání nemovitosti nájemci – asistence, vypracování předávacího protokolu
- 12. krok - Zaznamenání stavu energií
- 13. krok - Úspěšné zakončení obchodu - zůstáváme v kontaktu i nadále a řešíme budoucnost bydlení nájemce
Osobní závazek makléře společnosti ALVA REAL:
Naše společnost ALVA REAL se podpisem makléře společně zavazuje v případě uzavření zprostředkovatelské smlouvy dbát o svědomitý a pečlivý postup svěřené zakázky, zejména o dohlížení na návaznostech a postupech prodeje, koupě, pronájmu nemovitostí, od jejího zpracování až po samostatný prodej (pronájem).
V případě, že budete pochybovat o službách, které zajišťují ve spolupráci s ALVA REAL s.r.o. tým makléřů, jsou makléři připraveni obhájit jejich závazek, aby byli překontrolováni vedením společnosti ALVA REAL. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí kontaktujte Davida Vašíčka, tel. 602712407, případně emailem: david.vasicek@alvareal.cz, který Vaši stížnost důkladně prověří.